Tijdens deze compacte studienamiddag leert u uit klachten de juiste elementen halen om uw klanten te helpen om de verzekeringswaarborg correct te begrijpen. De volgende thema’s komen aan bod:

  • Beperkingen van telefonische communicatie
  • Diverse moeilijke situaties bij schade (klant in fout, niet-verzekerde of niet-verzekerbare materie, niet-gekochte polis, niet-gekochte waarborg,…)
  • Hoe conficten leren vermijden?
  • “Menselijk” taalgebruik versus polisvoorwaarden
  • “Ja, en…” in plaats van “Ja, maar…”

Bestemd voor

Deze praktijkopleiding is een must voor tussenpersonen in verzekeringen en hun medewerkers, schadebeheerders, PCP’ers en VVD’ers.

Docent(en)

Luc Devlamynck

Luc Devlamynck is sinds 1982 zelfstandig verzekeringsmakelaar. Hij is tevens geaccrediteerd opleidingsverstrekker. Luc is ook auteur van diverse cursussen. De opleidingen van Luc zijn gebaseerd op zijn eigen ervaring als makelaar en uiteraard getoetst aan de correcte wettelijke bepalingen. Veel toepassingen uit zijn opleidingen zijn gebaseerd op talrijke adviezen die collega's van hem kregen. Als specialist brandverzekeringen is hij reeds vele jaren voor-zitter van de technische commissie brand bij FVF. Hij is een van de oprichters van het makelaarscollectief S-team.

Praktische informatie

Prijs: 149 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 40% subsidie met KMO portefeuille. Meer info vindt u hier.

Documentatie:

Als deelnemer ontvangt u een kopie van de slides.

Accreditatie:
  • Attest permanente vorming IAB Instituut van de Accountants en de Belastingconsulenten (3.5 lesuren)
  • Attest permanente vorming FSMA Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten - VERZEKERING (1.5 punten)
  • Attest permanente vorming IBR Instituut van de Bedrijfsrevisoren (3.5 lesuren)
Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven